Boxing Day

Heyy!

Jag har ju inte vart inne och berättat om min jul :D
I torsdags var jag hos släkten i Kallhäll där vi firade jul. Självklart kollade vi på kalla som alla andra?
Sen så åt vi en massa god mat. Sen kom tomten och då öppnade vi våra julklappar fick en massa bra saker fick bla, en riskokare, handdukar vilket betyder att jag borde flytta snart har ju hur mycket grejjer som helst till hemmet.
Sen igår så firade jag jul igen fast denna gång med pappa då vi är från England så firar vi den 25:de och då hade vi engelsk mat vilket är sjukt gott massa kalkon och gravy finns typ inge bättre... Fick en massa julklappar där också.. Sen idag så skulle jag åkt till min kusin som fyller 4, men tyvärr så har hon blivit sjuk så det var att jag fick stanna hemma istället vilket är tråkigt...
Men jag köpte Super Mario till mitt wii så nu har jag spelat hela dagen och märker att det tyvärr inte går så bra :( men men..
Ska skriva en liten hälsning till min kusin, men hon kan ju tyvärr inte läsa men om hennes mamma läser detta får hon läsa upp det till henne..

Grattis på födelsedagen min underbara kusin, hoppas att du fick en bra födelsedag fast än du är sjuk med en massa fina födelsedags presenter... Jag får träffa dig sen så får du min present. Hoppas att du blir frisk snart så att man kan komma hem till dig.
Pussar och kramar
Sheila Woods

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0