Utbildningen :( och Gossip girl :D

Tjena tjena!
Sitter på jobbet nu har vart här sen klcokan 15,20 lite jobbigt då jag inte fick gå på utbildningen.
Men men jag får lära mig det lite senare.
De hade nämligen börjat så jag kunde inte bara kliva in hur som helst..

Jajaj iaf så gick jag hem tidigare ifrån skolan idag för att hinna med utbildningen, Så nu har jag fått projekt och företagande som läxa. Tur att det inte finns så mycket att göra här idag, så jag är nästan klar med läxan skönt skönt :)

Senare idag så ere Gossip girl som gäller :D
ska bli sjukt kul och spännande att få se det igen :D

Jajaj nu ska jag försöka göra klart läxan och även jobba lite..

Ciao så länge<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0