Sjuk som vanligt

God morgon!

Har precis gått upp.
Gick och la mig för sent igår satt o kollade på A shot at love.
Skit rolig serie som går på mtv.
Har ni sett den?

Iaf så har jag blivit sjuk som vanligt så jag ligger bara hemma i sängen.

Detta är dock inte bra för imorgon ska jag på maskerad och en prinsessa kan ju inte bli sjuk?

Iaf så fyller min Sanazo år idag så ett stort grattis
Kärringen blir 18 så snart är hon tant :D
hahaha...


Idag ska min kille komma hem till mig så då blir det bara mys för att jag är sjukt.
Måste hinna städa rummet oxå han har ju inte vart här på 6 månader och det är ganska stökigt som vanligt.

Nu ska jag dricka mitt te och kolla på a shot at love.

Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0