Sanaz fest

Tjena tjena!
sitter i skolan just nu!
har haft italenska det gick sådär...

Har ju inte berättat om Sanaz fest :)
den var ju helt cool!
Sara fick en man, Sanaz en till mamma, en var otrogen och en person fick en avsugning :D

Det var ju så jävla kul :)
Maten var dock bäst och det var sköna människor.

ska lägga upp bilder sen ifrån festen, när Sanaz skickat dom..


Idag ska jag bara ta det lungt.
Har mycket plugg nu som jag ska måste göra.
Har internatonella rellationer som måste vara klart tills nästa vecka.
+ jävla svenska.

Juste idag fyller min killes mamma år.
Så måste ringa henne senare ikväll. och säga Grattis...

Jajaj det var allt ifrån mig..

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0