Överraskat killen

Ni kanske undrar varför jag inte skrivit något i bloggen?

Jo det är så här att jag åkte till Italien Cefalu för att överraska min kille, som har vart nere i Italien i 6 månader..
Så jag hans mamma, och syster kom överens om att jag skulle överraska honom.
Visst är dom gulliga?

Iaf så blev han jätte glad och jag o alla i hans familj hade en underbar semester tillsammns?
Lite tråkigt att hans bror inte följde med, men han hade säkert de bra med sin tjej i Turkiet?

Ifa så har jag tagit en massa bilder med Burt, min kille hans mamma och pappa..

Lägger upp bilderna lite senare..

Nu har jag jätte mycket läxor som jag måste göra, har vart dum och inte gjort några så nu ere bara fär mig att planera in alla...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0