Lite bilder ifrån Cefalu (Italien)

Så la ju aldrig upp bilderna igår ifrn Cefalu, kollade på en massa serier och gjorde annat.
Så nu lägger jag upp bilderna :D

el iaf några utav dom :)

på arlanda


Jag o Burt på flyget till Cefalu

Burt på bussen

Våran coola ananas kille :D

Första kvällen :D

Första kvällen, men bytt kläder :D

Tjockisar i havet :D

Min amo blir överraskad :)


Det var lite bilder blir lite jobbigt eftersom att Burt har tagit bilder med sin kamera och jag med min så jag börjar lägga upp lite bilder med hennes kamera nu och sen tar jag min :)


puss puss<3


Kommentarer
Postat av: Helena (Kusin)

Haha sexiga bilder på "tjockisarna" i havet..

Å va söt min Lintott-Brur har blivit...

Han måste ha blivit super lycklig när han såg dig!!

Puss på er mina tjockis grisar..smack

2008-09-14 @ 18:21:21
URL: http://nenifernandes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0