Läskigt :(

God kväll!
Har precis kollat på 4 avsnitt utav Criminal minds och jag höll på att dö när jag såg slutet på säsong 3 och första avsnittet utav säsong 4.
Den serien är så sjukt bra, men jag tycker att den är läskig. eller jag tycker att de mesta saker är läskiga..


Hunken ifrån Criminal minds ;) Grrrrr

Snart ere Idol och jag hoppas att det går bra för min mammas kompis son Rasmus...

Imorgon tänker jag inte gå till skolan. Jag har varit en idot som inte har gjort min läxa och därför kommer jag vara hemma hela dagen  och hoppas även kvällen om de inte ringer ifrån jobbet.
Jag ska verkligen sitta hemma hela dagen och göra läxan..
Jag skämms och tycker verkligen inte att jag tagit skolan seriöst så det får bli en stor ändring på det...

Jajaj nu ska jag kolla vem som åker ut ur idol och även ringa killen.

Hare så bra puss puss

Kommentarer
Postat av: sa

SKOLKARE!

2008-10-01 @ 14:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0