Klar med Engelska läxan

Nu är jag äntligen klar med engelska läxan.
Alla som läser engelska med mig har gjort muntliga presentationer, utom jag och Sanaz. Jag var utomlands och Sanaz skolkade..
Dåligt dåligt.

Iaf så har jag gjort klar presentation i powerpoint.
Så på torsdag ere redovisning som gäller för mig.
Lite dåligt att jag missade de andra. Men de kommer nog gå bra :D

Nu ska jag städa lite för Burt ska komma hem till mig och ska även försöka tvätta så att jag har rena kläder tills imorgon.

Ska kolla nu om det finns tid i tvättstugan

Puss

Kommentarer
Postat av: sanaaz

måste du alla veta att jag skolkade ? hahahaha

2008-09-14 @ 16:24:24
URL: http://sanaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0