Kläder bara försvinner:S

God natt!
Nu har ere dags för mig att sova sorry det blev inge kort på de jag gjorde, men jag började kolla på Narnia och ska se slutet nån annan dag för nu är jag trött och ska sova.
Imorgon ska jag sova hos killen så det ska bli skönt :)

Och på tisdag får jag pengar ifrån Csn så de e nice :D
men måste dock ge pappa pengar som jag långde utav honom när jag åkte till Italien....

Och sen ska jag köpa lite kläder imorgon inte mycket, för det har jag tyvärr inte råd med :P
men en sak som jag ska köpa är mjukisbyxor förr hade jag hur mycket som helst och nu har jag inga :S

Mina kläder bara försvinner.
 Händer det er att era kläder bara försvinner?

Nu ere iaf dags att sova puss puss och god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0