hp så klart

Idag hadee jag teater med några ifrån skolan..
Vi spelade upp scenen som handlade om två "fjortisar" som skulle "bråka med vår rektor och som sprejjade på skåpen.
När jag frågade tjejen som kom på hela scenen om vilken klass "fjortisarna" skullle gå i så svarade hon   "HP så klart"
Vilket jag tar som väldigt negativt..

Jag tycker att det var helt fel av denna person att nämna hp, men vilken klass skulle hon annars ta när det finsn ungefär 14 andra linjer?

Men men..
Självklart sa jag inte att jag går i hp.
Men det är ganska roligt att det finns många elever som har fördomar om andra klasser när de inte ens vet hur våran klass fungerar?

Visst jag tycker att det är fel på vår klass men jag gär i klassen så det är anorlunda..

puss pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag börjar oxo lacka på det där asså,vi får får fan ta och göra ngt åt saken?

haha vi kan väl gå till rektorn bara där vi är i princip varje dag haha

2008-09-18 @ 14:37:11
URL: http://sanaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0