Gossip Girl :D

God kväll!
Snart ere dags för mig att sova, men först måste jag fixa min mp3 så att jag kan lyssna på lite ny och skön och musik. Smarta jag trampade på min mp3 laddare, så nu har jag lånat Berris :P

Om några timmar så kommer världens bästa serie att finnas hos mig :)
Gossip girl säsong 2 hade premiär i Usa idag så det betyder att jag snart kommer att få se den :)
Het undrbart har längat i jag vet inte hur länge..
Det roliga med mig är att nu när jag inte har killen här så kollar jag alltid på serier och filmen, eller det har jag ju alltid gjort.
Men man kanske kollar lite extra nu när han inte är här?


Jajaja när han kommer så blir det andra bullar..

Imorgon är allt som vanligt med skola och sen jobb.
Förutom att jag ska ha en utbildning med Skogen om jag hinner till jobbet?

Nu ska jag iaf sova...

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0