Gossip * 2

Jag har precis kollat på två avsnitt utav gossip girl och jag döör varje gång, vilket börjar lite jobbigt nu...
Neee men det är bara så bra...
:D


Imorgon måste jag upp tidigt har tvåredovisningar. Jobbigt jobbigt
Den ena är på engelska lektionen första lektionen och den andra är på Turismen.
Pallar verkligen inte, men hoppas att det går bra iaf.
Ska ha prov imorgon kom jag på nu. men jag har typ tappat bort  min bok så "stora" problem blir det nu...

Idag har jag bara vart med killen som jag sa och även jobbat.
Det gick helt okej, men kunde ha gått bättre...

Imorgon så ere samma sak som vanligt skola och sen jobb. Börjar bli lite tråkigt att alla dagar är sig likt.
Men men det är därför som det finns helg :)

en bild ifrån förra helgen men Sanaz och mig :)


Berättar mer om helgens planer på torsdag...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0