gayklubb

God morgon!
Igår var jag på Joppes spelning.
Mr nice och stekarn svek, dom kom aldrig :(
Fy faaan...

Men men..

Jag och Sanaz var de ända svartskallarna där :P
lite roligt men vi kännde oss ganska mobbade :)
men de spelade bra musik och vi hade trevligt.

Senare ringde jag mamma som var på väg till klubb G så jag och Sanaz gick dit.
Fy faan va härligt det var..
Det roliga var att det var massa med bögar/bi som raggade på Sanaz el iaf sa att hon var söt..
Och alla människorna där var så söta och trevliga som vanligt.
Så nu har vi bestämmt att vi ska på gayklubb en gång i månaden kul va?

Jag ska lägga upp bilderna som vi tog sen...
Tyvärr blev det inte många..
MEN MEN...

Snart ska jag till samba men vi hörs och ses.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var grymt kul!

2008-09-28 @ 04:52:04
URL: http://sanaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0