Förstör inte för andra

Man kommer inte till skolan för att läraren ska gå?

Min lärare har precis varnat min klass att hon tänker lämna klassen om vi pratar för mycket.
Detta funkar inte, jag har inte åkt till skolan för att bara sitta och inte göra något.
Anledning till att jag går här är för att jag vill ha en utbildning. Jag är inte som de några av de andra i klassen som blir tvugna att gå till skolan utav sina föräldrar eller för att få studeibidrag....
Så varför kan inte folk respekterna en och vara tyst på lektionen?
Vill man snacka, gå då ut och gör det, förstör inte för de andra..

Har jag rätt eller vad tycker ni att man ska göra åt detta?
 
Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0