20 år och går med 91or

Så nu tänkte jag att jag skulle berätta lite om mig själv. Något som ni inte vet?

Jo det är så här...
Jag har hoppat runt mycket i olika klasser. Men nu går jag iaf i 2an.. Men mina klasskompisar är 91or, okej jag har 1 92 oxå och 5 st är 90or.
Det är en ganska blandad klass.
Jag kommer ihåg redan första dagen när klassen fick se klasslistan då det stodd mitt personnummer. Det var ganska jobbigt då man fick höra att shiiet hon måste vara efterbliven och sånt.
Man blev dömd direkt..
Det var ju inte många som frågade mig hur det kommer sig att jag går med 91or.
Men men.. Jag kan iaf berätta nu varför.
Jo det är så att min lärare gav mig inte godkänt i matte när jag gick i 9an tråkigt nog och sen så har jag även jobbat så nu vet ni ;)
men men...

Mer om min roliga/konstiga klass..

Jag måste ju bara säga att jag har två favvoriter :)
Sara och Sanaz som jag skriver ganska mycket om?
Sen finns det även jobbiga i min klass, de som snackar mycket.
Men men vi alla är i klassen pga olika anledningar..

Från och med nu ska jag börja lägga upp lite olika meningar och ord ifrån klassen...
Man får ju både dumma och roliga kommentarer..

Den bästa jag har hört måste ändå vara, "är inte Martin Luther king vit"

Det var ändå bäst..
Jag kommer inte nämna några namn om de inte själva vill att jag gör de, men jag tycker iaf att det ska bli kul att skriva lite mer om skolan och klassen....

Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför går du inte på komvux??

2008-09-06 @ 08:51:23
Postat av: sara

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw <3

2008-09-07 @ 19:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0