2 filmer från cdon :D

Hej hej!
Nu har jag kommit hem ifrån tråkig orientering men men..
Det gick ändå bra för mig och Sanaz som gick Ög bannan :D
Idag har jag fått hem två nya filmer ifrån CDON.COM
Härligt härligt.
Ena filmen är Happy feet och den andra är disneys klassiker 33  Pocahontas.
Min hobby är ju då att samla på filmer eller rättare sagt disney filmer.
För finns det något bättre än att ligga i sängen och kolla på disney?
Tror inte det iaf...

men men...

Idag ska jag kolla på Gossi girl och desperat housewives som har kommit ut så det ska bli sjukt nice..
Tråkigt är ju dock att jag har sjukt mycket läxor men men...
Nu ska jag sova en stund för att jag är så trött efter orienteringen...

Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0