Vad blir det för krubb?

Nu har jag precis gått upp och är fortfrande trött..
Faan det är jobbigt att gå ut det tar verkligen på en,
Och speciellt på en som mig som bara sover hela tiden.
Fråga kilen.
Jag sover verkligen hela tiden och när jag inte sover så äter jag..
Det är nästan det ända jag gör.
Om jag inte är i skolan eller på jobbet...

Jajaja nu har jag iaf blivit hungrig så ska kolla om det finns någon mat.
Pappa frågade tidigare ifall jag skulle äta hemma. Men det visste jag inte, men det ska jag göra. Så nu får jag antingen äta nudlar med korv, vilket är nice. eller makaroner med korv:D
Svårt val...
Får vänta och se vad det blir...

Hare så bra alla goa.

Puss Puss

<a href="http://www.bloggkoll.com/blogg/29508/amor-vincit-omnia?claim=4d7wt9d6kxt">Följ min blogg med bloggkoll</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0