Mosebacke

Hejsan Hejsan!

Jag blev bjuden hem till min killes brors tjej på middag så jag var hos henne en stund och åt en jätte god sallad.
sen åkte vi till Mosebacke.  vilket inte var så jätte bra men men.. Musiken där är inte alltid bra. Det beror ju mycket på vad man tycker om och inte tycker om, men igår var de inget för mig. Så det slutade med att jag och hans tjej åkte till Gullmarsplan och åt kebab och sen åkte hem till mig...

Vi såg en bra film när vi kom hem till mig oxå Anaconda 3.
Den var helt okej, men första med filmen med Jennifer Lopez är ju helt klart bäst...

Idag ska jag ut tror jag.
Tror att jag ska till Pattan (patricia) för att mammas tjej fyllde år så vi ska dit och äta o så :)
ska bli tervligt....

Annars har jag inga planer. Är ledig imorgon så kan va ute sent ikväll :)

Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0