Super trött

God morgon!
Är verkligen jätte trött och bakis.
Hade en super trevlig kväll igår, var ju ute med mamma, hennes tjej och hennes kompis.
Vart ensam en stund då jag träffade en annan tjej och började pfrata med henne och var super trevlig hon med.. Sen gick vi runt lite på G och hon visade mig lite runt och såträffade vi en kille som heter Adrian han var jätte söt.
Och tyckte att jag oxå var söt. Att jag skulle vara modell och att jag ska en massa bilder och skicka in till en argentur. Nu har jag lovat att göra det så vi får se hur bra det blir...

Juste jag träfade Amir igår han som har http://www.gaybloggen.com/ och han var verkligen jätte trevlig.
Jag pratade inte med han så mycket men det lilla han sa, så var han trevlig och rolig att se på, då de dansade på scenen Glad

Jajjaja nu ska jag äta frukost för jag är hungrig och sen så får vi se vad som händer....

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0