Spela bort alla pengar på poker

Heyy nu är jag äntligen hemma efter en galen och jobbig dag på jobbet..
Fy det var verkligen jätte jobbigt då jag fick börja med en ny grejj. men men...

Jag hade tyvärr ingen frulle hemma så jag fick stanna till vid subway i slussen för att köpa med mig en BMT finns det någon godare macka?
tror inte det...

Idag ska jag bara vara hemma.
Killen var ju bjuden till Blondinbellas fest, men han kan ju inte för att han är hundvakt. Så jag ska vara hemma och spela bort en massa pengar på poker eller vinner jag?
Hoppas att jag vinner.
Killens brors tjej vill att jag vinner en massa pengar så att vi kan åka limo och köpa en  massa grejjer på stan.
Får se om de händer..
Puss puss alla underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0