Pokerproffs

Jag börjar känna mig som ett pokerproffs, eller jag kommer 2a iaf vilket gör att jag vinner pengar :D

Så lite duktig tycker jag att jag är :)
De e kul o köra men man spelar bort alla pengar. eller iaf jag :S
Borde nog ringa hjälp nr eftersom att jag spelar bort mina pengar..
Men blir det för mycket kommer nog killen säga till mig. :P

Killen tycker att jag är ganska rolig, för att när jag är med han så sover jag bara  och lägger mig tidigt men när jag är hemma så är jag uppe hur länge som helst :S konstigt de där...

Ska ni göra något kul under helgen då?

Jag ska vara barnvakt åt min kusin på lördag. och kanske ska till pattan och erotiksmässan på söndag :D
så de ska bli nice:)

Åter till poker puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0