Pattan

Igår var jag ju med mamma och hennes kompisar på Patricia det var trevligt och mycket god mat...
Tyvärr blev de lite bråk så mammas tjej kom inte ens dit.
Och vi var där för att fira henne, men men så kan det var ibland.
Jag var inte där så sent för att jag var så trött så jag åkte hem till min kille och var med han i stället..

Nu sitter jag fortfrande här, han spelar x-box och jag sitter här har precis spelar poker och vann 60 kr på sit and go :D
Alltid trevligt när man vinner..
Snart ska vi gå till Å-bergas centrum för att  köpa grejjer till Tacos ska bli jätte gott :)

Hare så bra alla underbara..
Bilderna från igår kommer upp imorgon
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0