Månadsmöte

Igår kväll såg jag klar på säsong 2 av a shot at love.... Fy faan va arg jag blev.
Jag kände hur besviken Tila blev...
Men hon valde helt fel person, hade hon valt Bo tror jag att de fortfrande skulle vara tillsammans..
Men tjejen hur kunde hon göra så emot Tila?


Fattar inte.....
Jajaja.....
Börjar skolan 12.45 och jag ligger i sängen brevid älsklingensom sover ;(
Faan orkar egenligen inte åka till skolan men måste...

Idag ska jag ha möte på jobbet, vi ska börja med månadsmöte den första måndagen i månaden. Vilket är super för då kommer jag ta upp en massa saker...
Och det är trevligt att "alla" kommer att vara med då vi jobbar olika dagar och olika tider....

Men men, nu är det dags för mig att gå upp och fixa mig....

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0