Jag och kärleken börjar med points


God kväll :)
Nu är jag här med killen vi prata med mamma i tele.
Har börjat med läxan iaf, men är tyvärr inte klar...
Men kommer bli klar imorgon :)

Hörde att jag har skolfoto imorgon.
Tråkigt men vi får se om jag ska vara med eller ej...

Jag lagade mat till killen och det var jusuper gott :D
Kyckling med bea och ris :D

Juste min kille tycker att jag är líte tjock och jag tycker även att han är lite tjock så imoron sa vi börja i morgon med points.
Skönt att inte köra ensam...
Men vi tycker inte att vi är tjocka utan vi kör för att vi äter för mycket onyttigt (speciellt jag då) som äter pizza och hamburgare varje dag...

Nu ska vi se criminal minds
God natt
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0