Hjälte

God morgon orkar egentligen inte gå upp, men måste då jag har skola om några timmar, och efter skolan så ska jag jobba igen.
Det var ju länge sen jag jobbade :S
Typ onsdag eller något :S
Så nu är det då dags för mig att vinna tävlingen..

Jag måste ju bara berätta att en utav killarna som går på min utb är Kristian Kabelacs, ringer det några klockor?
Han har iaf vunnit några utmärkelser bland annat årets hjälte 2007 priset.
Jag satt och läste en massa om honom igår han är verkligen en otrolig person. Det är verkligen bra att det finns så starka och modiga människor som han. Det är sånna människor som man ser upp till.

Jag tycker att denna kille är jätte stark.

Nu ska jag iaf gå till skolan puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0