Fixat bloggen

Idag har jag tyvärr inte skrivit något i bloggen, men jag har ju fixat den :D
så nu är den mycket snyggare.

Ellar vad tycker ni?

Jag är ju lite barnslig och älskar disney men men...

Jag och min kille kollade ju på step brothers igår vilket var en bra film...
Nyss har vi bara legat framför datan och kollat på meet dave vilket oxå var bra...
Men fy vad man skrattade åt step brothers min kille skrattade så mycket att jag nästan skämmdes :P

jaja idag så har jag och killen ätit kebab, vilket inte är så jätte bra så våra points gick ner i sjön..
Men men det finns ju andra sätt att gå ned på?
så jag får helt enkelt sluta äta onyttig mat..
Får se hur det går är ju inte så bra...

Nu har jag lite svårt att bestämma mig. ska jag plugga eller ska jag se på stjärnor på is?

Jajaj något av de blir det iaf. kan ju börja o se lite på tv och är programmet inte bra så är det bara att plugga....

puss puss skriver mer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0