alla de bästa serierna på samma kväll :)

God kväll
Låter som en om läser upp nyheterna på 4an :P

aja idag har jag då vart hos min kille och sen åkte jag in tll stan för att jobba.
Nu är jag hemma och har ätit min vanliga middag nudlar ;)

Det är gott men riktigt tåkigt. Vill ha sallas sån som jag fick hos min pojkväns brors tjej.
Det var så gott :)
Du får bjuda hem mig igen ;) :P

Jajaja nu har jag fått hem alla mina favvo serier.
Har ju inte vart hemma på länge eller rättare sagt haft tid för att se något så jag börjar kvällen med Grey´s Anatomy, som följs utav Gossip Girl, sen blir det nog Desperate Housewives och kvällen slutar nog med Private practice.

Kan det blir bättre alla mina favvo serier på en och samma dag...
Love it.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0