4 1/2 år med killen

Idag så firar jag och min kille 4 1/2 år tillsammans.

Jag vet inte riktigt om han vet att det är idag, men jag tror att han vet det..
Han ska iaf åka hem till mig om en stund och jag ska laga mat och tända ljus och bara ha det mysigt har köpt ett gullit kort oxå...


Tiden går ju så fort kan inte förstå att vi har var tillsammans så länge. Men men...

Jag och han när jag var 16 och han var 17, en utav våra första bilder tillsammans<3
Älskar dig kärleken<3

Idag har jag en massa läxor som jag måste göra därför kommer jag tyvärr inte att skriva så mycket idag, blir nog ett inlägg senare ikväll....

Men nu ska jag börja plugga lite så att jag inte pluggar så mycket när han är här...

Puss puss på er alla hoppas att ni får en underbar dag <3

Kommentarer
Postat av: sanaaz

nämen lilla putti nutti haha

2008-10-02 @ 11:40:16
URL: http://sanaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0