Utmanad

Jag blev utmanad av Kusiner Helena att göra den här listan så skyll inte på mig ;)


3 saker jag skäms över:

1. Mitt rum 
2. Min pappa ibland?
3. att jag är sämst på matte


3 saker jag är stolt över:

1. killen (amo)
2. min disney-samling
3. släkten hur knäpp den än är :)


3 saker jag vill göra 2009:

1. Resa mycket
2. Starta ett eget företag.
3. hålla ett nyårslöfte

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. Mitt stickande :)
2. Mitt jobb
3. Cefau

3 saker jag inte kan klara vardagen utan :

1. Amo
2. Godis
3. Datorn

3 personer jag avundas :

1. Amosen för han e som han är.
2. Moster som bara är bäst.
3. Oprah


3 personer jag utmanar att göra en likadan lista :

1. Sanaz
2. Eli
3. Usmu (Asmie)

Hoppas du blev nöjd med mina fina svar :P

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Asmeret

Vart är det tänkt att jag ska utmana dig? Idjot!

2008-11-29 @ 04:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0