Private practice

Salskrivningen gick bra, men jag vågar inte säga något tills jag fått reda på mitt betyg. Jag får alltid dåligt när jag tror att det ska gå bra, men men...

Nu sitter jag i sängen och stickar och snart ska jag kolla på private practice vilket är så bra..
Ska sticka en mössa till en tjej i Brasilien som ska få barn. Lägger upp mössn när den är klar. Jag har även gjort två andra mössor i rosa som mina kusiner i Sverige ska få  Ibland kan jag vara snäll
Imorgon börjar jag kl 10 så det är skönt och slutar tidigare då jag intehar någon engelska tack och lov :) Men jag måste fort hem och städa rummet. Det blev inget städande idag. Kom hem och tog en powernap i 3 timmar tyckte jag var bra och skönt.

Nu ska jag iaf se på avsnittet

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Neni

Sötnoos..Har du gjort råsa mössor till min bebis=)

Gullig du e!!



SMACK

2008-11-23 @ 21:11:14
URL: http://nenifernandes.blogspot.com
Postat av: Neni

Hahah kom på precis på att du har 2 andra små kusiner som ska få mössorna..hahahah



Men glöm inte bort mig sen=)

2008-11-23 @ 21:12:41
URL: http://nenifernandes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0