Man ska nog inte tycka synd om sig själv (iaf inte jag)

Det blev nog inte så bra de där med att äta en massa godis och tycka synd om sig själv.
Det blir nog springa lite imorgon.
Jag börjar känna mig bättre men samtidigt dåligt igen för att jag ätit lite för mycket godis trots att det mesta är kvar..
Jjaja finns inget på tv.
Vill inte se prison break för att jag inte ens har sett klart första säsongen.
Den ligger på hyllan. tror att det är något jag får göra om jag inte går till skolan imorgon.
Men hoppas på de.
Killen börjar bli trött på att bli kallas för killen men jag tycker om att skriva de så han får klaga en stund till...

Jajja nu ska jag kolla på nån film ha en underbar kväll
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0