film kväll med killen

Tja!
Igår kom killen hem till mig och överraskade mig :)
tyckte det var jätte gulligt, låg o sov typ men glad blev jag att han kom :)

Så igår hade vi en mysig kväll framför datan där vi såg på två filmer...
Vi började kvällen med The Perfect Assistant och avslutade med The scorpion king 2.
Båda filmerna var bra men hade ett dåligt slut. så jag blev lite besviken..

Idag har vi bara vart här hemma. Inte ens gått ut, eller jag gick ut och köpte frukost gullig va?

Och snart kommer även hans syster hem till mig för att sova här :)

Och imorgon ska jag ha en hel skön dag med Magda hoppas jag vi får se om det blir så...
Vi ska iaf till erotiksmässan :) om allt går som planerat.

Men vi hörs sen puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0