Dirty sexy money

Heyy sorry för jätte dålig uppdatering är hos killen, och när jag är här så sitter jag inte framför datorn så mycket? eller kanske ibland :P

Oh  igår åkte Johan ut så jävla dåligt men men. Jag tror att det kommer bli Alice och Kevin i final iaf :)
Det är vad jag hoppas på...
Igår blev jag klar med en grön mössa :D
har tänkt ge bort den till Patt, det var ju hon som lärde mig sticka så ska skicka en till England på  måndag tror jag :)

Imorgon ska jag på dop min kusin Nike ska döpas :D

Och sen så blir det bara plugg, har en massa läxor att göra och allt ska vara klart tills tisdag. Och sen får jag göra lite mer senare idag...

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av dirty sexy money..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0