Ändra design

OH helt tråkigt nu ligger jag här i sängen och har så jävla tråkigt, jag som trodde jag skulle ha skit kul idag, men icke sa nick :(
Men men...
De blir alltid så fel, jag hade planerat att ta med mig så mycket folk som möjligt till mässan men de slutade med tråkigheter då alla ställer in.
Jag är alltid den ända som inte ställer in? hur kommer det sig?
Får ta reda på de, handlar det om att jag inte har något liv och bara sitter hemma eller är det något annat det handlar om?

Jag försökte att göra en ny blogg för denna börjar bli för fjantig men disney, men jag kommer nog att ändra designen istället...

Jajaj nu ska jag fixa designen.
Hare så bra alla puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0