ute kväll med mamma o bruden

Igår dansade jag som sagt på Kth, efter det så gick jag hem och  tog det lungt...
Senare gick jag ut på en samba fest, trodde att det skulle bli skit kul, men så roligt var det inte :P

Jag träffade mamma, hennes brud och en kompis senare och vi fortsatte festa på La Isla, jag har aldrig vart där faan va stort det var. Mammas kompis fixade champagne utav en trevlig kille så det var nice =)

Vi gick sen vidare till hans affär och den var inte dålig måste dit för att köpa lite kläder sen ;)
jaja nu sitter jag hos min mamma, jag och hennes tjej ska snart gå till centrum för att käka buffé ;)


Tyvärr har jag inga bilder ifrån igår kväll, men jag ska lägga upp lite bilder ifrån karnevalen senare..
är det någon som har bilder därifrån så får ni jätte gärna skicka dom till mig..

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0