Skolkare

Jag måste nog tyrvärr säga att jag är en skolkare jag borde vara i skolan idag, men jag orkade verkligen inte gå upp. Det tar ju ett tag att åka till skolan så jag orkade verkligen inte :(

Jaja idag ska jag städa lite tror jag mitt rum ser ut som jag vet inte vad...
Och min tvättkorg bara växer och växer kanske borde tvätta medan jag städar för annars hinner jag inte jobbar ju 4 dar i veckan skola 5 samba 1 dag och ledig varje söndag tack och lov =)....

Jajaj nu ska jag äta lite points har ätit 1 point idag ska äta en macka till med skinka så blir det 4 points till frukost...

Min point lista :
 Frukost 5
 Lunch:5
 Middag:5
 Spara 5

Om jag sparar 5 points ungefär varjedag så kan jag äta något gott eller dricka något gott under helgen =)

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0