Prince & Me

Nu har jag precis tittat på The prince & me 2, den var helt okej en sån där "tjejfilm" som killar hatar att se..
Jag ska ta med mig min data till Italien och därför är det lika bra att kolla på alla "tjejfilmer" nu än att tvinga killen min att se filmera...
image117
Jaja kollade även på Sanningens ögonblick, det är ett måste skit roligt. Funderar på att anmäla killen till programmet så att vi kan få lite pengar, men vill man verkligen veta allt?
Jag vill iaf inte veta alla hans fantasier om folk om han äns haft några :P

Jajaj nu ska jag snart lägga mig har skickat in min läxa så det är skönt. Har gjort klart allt tack och lov.
Jag hoppas även att jag vinner tävlingen emot Simon..

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0