Novellen

Nu är jag klar med min novell tack och lov, så jag ska lämna in den till min lärare så fort som jag bara kan vilken blir senare ikväll Asmie ska bara kolla om allt ser bra ut och göra ett responsarbete...
Hoppas det blir kannoners  =)

Gjorde klart ett arbete som skulle vart klart för länge sen. det känns ganska skönt att inte ligga så mycket efter längre så det är nice=)


Nu ere bara restan som måste göra måste göra en novellanalys senare kommer göra det imorgon.
Måste även läsa ut en bok under helgen så det är bara att läsa mellan hem-skola-jobb så blir man klar ganska snart =) problemet är bara att jag missar det som står i tv-tidningaran tur att det finns www.aftonbladet.se där man kan läsa en massa och även svara på vad man själv skulle göra... Haha det gjorde jag och Jacob hela dagen min medlyssnare:P


Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0