Novell

Nu har jag både sett på gossip och såg även att det är sässongavslutning nästa vecka hur ska detta gå vad kommer hända med Serena, Blair Dan, Nate, Chuck och alla andra?
image101


riktigt hemskt vill bara veta vad som händer`, men får vänta tills nästa vecka...

Jajaj jag har iaf läst Maries novell och jag tycker faktist att den var bra, den var väldigt spännade ;)...

Nu är det iaf dags för mig att lägga mig då jag ska upp tidigt imorgon...

Idag åt jag inte så jätte mycket.
Åt ett ägg och två skivor bacon till frulle och till middag åt jag ris med kycklig jag skulle gissa på att det ungefär är 12-15 points ;)
så jag kämpar vidare med mina points....

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0