Mitt liv <3

Eftersom att jag saknar min kille så mycket så tänkte jag lägga in lite bilder på honom..
Vi firade våran 4 års dag i april eller jag jobbade och han var i Italien och är fortfrande där, så det var lite hemskt.. Men snart är jag oxå där eller snart och snart den 17 juni åker jag...
Ska bli jätte kul att få träffa honom igen, då jag inte sett honom sen jag fyllde år, den 19 mars :(
Han kommer inte komma hem förens i okt el sep han vet inte riktigt så det är lite jobbigt.
Det är jobbigt att inte kunna ha någon att prata med när som helst, man har ju blivit van vid att prata med honom så fort det är något. Just nu jobbar han där nere så det blir att man ringer på kvällen då jag vet att han är hemma.
Men jag älskar dig så otroligt mycket mitt liv ti amo tanto tanto tanto<3


Så här fin är min blondi <3
 

Min underbara man
Ti amo<3

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0