Jobbigt utan kille

Jag tycker att det är jätte jobbigt att vara utan min kille, jag har säkert skrivit det så många gånger. Men det känns verkligen som om man behöver honom hela tiden. Så fort jag hade problem med något var det alltid han jag vände mig till och nu har jag ingen sådan person som jag kan vända mig till...
Hade han vart i Sverige skulle jag kunna ringa hans mobil när som helst men eftersom att han är i Italien är det lite svårare + dyrare.... men men min nya bästa kompis är fan datorn som jag sitter vid hela tiden, men vad ska man göra om man pluggar o jobbar har ju inte tid att träffa någon heller?
men men nu ska jag vänta på mitt kära housewives, som kommer inom kort hoppas jag :D
image45
Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0