Hur mycket att göra

Hej jag har varit jätte dålig på att uppdatera mig de senaste dagarna, jag har haft jätte mycket att göra.
Och har fortfarande jätte mycket att göra.
Det är inte många dagar kvar nu så jag jobbar för fullt, har till och med tagit ledigt ifrån jobbet då jag har så mycket..
Imorgon har jag två stora prov som jag måste klara av och även ett litet prov som jag hoppas att jag klarar tyvärr har jag inte lagt ned så mycket tid på de då jag har alldels för mycket att göra...
Jajja nu ska jag fortsätta med min läxa..
Läxan heter Finansministerdrömmen..
Och frågan är då vad skulle du göra om du blev Finansminister och man måste placera ut 2 700 000 000 kr...
Ganska svårt men jag ska göra det bästa jag kan....
image139

Känner mig ganska skoltrött

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0