Grabbkväll med Sheila

Igår var det typ inte meningen att jag skulle gå ut, men Sanazo övertalade mig, och sa att man inte kan sitta hemma på valborg så jag gick ut..

Jag åkte till Star bar och träffade grabbarna ;)

Dan, Roni, Tomas, Mohammed och Ali...

Jag hade det jätte trvligt drack lite och kollade på matchen..
Senare så kom Ellen o hennes kompisar så då blev jag inte ensam tjej.... =)

Senare mot kvällen gick vi vidare till K15..
Hade skit kul där dansade och drack ännu mer...

När vi var på väg hem började jag ta en massa foton som kommer upp nu =)
hahah helt roliga,,
Ser killarna bilderna kommer de säker att slå mig men men =)

Detta bjuder jag på ;)


Ciao så länge<3

Kommentarer
Postat av: Neni(Helena)

Hej Quacky...Jag är glad att du firade Valborg till slut,,De ser ut som att du haft en bra kväll..=)

Puss på dig kusinen // Halena..haha

2008-05-01 @ 23:13:56
URL: http://nenifernandes.blogspot.com
Postat av: sanaaz

seru man ska alltid lyssna på mig :p
men ärligt talat varför umgås du me den där roni för :o?
han är största skitstövlen jue

2008-05-03 @ 14:57:47
URL: http://sanaaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0