full som fan

Jaja nu är jag hemma är typ super full ;p
haha idag eller igår har jag haft det jätte trevligt.
först så var jag med joppe och hans comprades har kommit på jätte coola namn kanske kommer sen ;)
sen möte jag upp Sara och vi har kröka lite det var nice nice =)
Imorgon är det personalfest så de e nice =)
image145
Bästa Joppe =)
image146
Stekarn o Joppe =)
image147
Jag o Sara <3




Idag slutade även min kusin på migg jobb så de är inte så kul :(
men men man kan inte stanna för alltid?
kusin som slutade =(
image144
Jajaja lägger upp lite bilder ifrån kvällen
Ciao så länge<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste du lägga upp den äckliga bilden på oss ;D?

2008-05-29 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0