Desperat housewives

Så nu ska jag äntligen se ett avsnitt av housewives innan jag går och lägger mig, hann aldrig se det innan jag skulle åka till jobbet...

Imorgon har jag ett viktigt och stort prov framför mig så jag hoppas att det går bra.

Jag ska även köpa ett telefon kort så att jag kan ringa min kille då jag tagit slut på mitt nuvarande kort, vi har pratat i ca 25 timmar, jag tycker att det är bra. vad tycker ni? han åkte ju den 19 mars så...
Det är verkligen hemskt att inte ha han här. Saknar han så jätte mycket. Önskar att han vore här hos mig + att min rygg är helt förstörd så jag behöver massage :P
men men det får bli av när jag åker. nu är det 36 dar kvar tills jag åker tänkte att jag skulle börja räkna ned när det är 18 dagar kvar då det är mitt tur nr.. men men nu ere Desperat som gäller ....
image98

Ciao så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0