Dansuppvisning

Igår var jag somsagt på jobbet min medlyssnare hade lämnat mig, för att jobba på egen hand vilket gick jätte bra;)
Jag fick iaf en ny så det var kul, alla som jobbar med mig är så trevliga jag fattar inte :P
men men...

Idag skulle jag ha vart i skolan, men jag orkade verkligen inte gå upp...
Det har iaf gått bra på mina prov hittills iaf...
Snart ska jag åka till Åkerberga för att se Burtil uppträda hon har somsagt en dansuppvisning idag så jag hoppas att det går bra..
Tar lite bilder och lägger upp senare ikväll ;)

Jag tycker att det borde bli lite finare väder ute, nu när alla tar studenten och har sommarlov snart, så det vore inte fel med sol..

Jajaja nu ska jag hoppa in i duschen ;)

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0