Bästa kvällen


Så trevligt så =)

Först var jag på personalfest bästa =)
 Sen gick jag Nice nice, Stekar, Den sköna och denisette till nån bar på Söder. Den sköna är så jävla skön så det finns inte han är helt enkelt underbar...
image151
På väg till fesen, Jimmy, Erik och Azadimage152

Erik
image153
Mårten
image154
Marcus
image155
Den SKÖNA =)
image158
Stekarn =)
image157
Den sköna & Nicke Nice =)
image159
Hugo
image160
Mange the boss
image162
Denisette & Stekarn
image163
För full för att komma ihåg vad han heter :P
image164
Efter några öl gick det bar för nicke nice att ta några bilder:P
image165
Jag så klart måste älska mig =)

vi var där en stund tog några öl och och en drink gick vidare till Berns och hade de super trevligt.
FAN dessa killar förgyller min vardag..


Men du den sköna och Denisette måste förklara för mig varför ni försvann :(
fan blev helt ensam..

Men bästa jag träffade två jätte mysiga bögar borde ha frågat efter nr eller FB...

Jajaj nu ska jag lägga mig har matte kl 8.30.

Ciao så länge<3

Kommentarer
Postat av: lorena

vart jobbar du? verkar fett skönt

2008-05-31 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0