åt helvete med mina points

Idag så åkte jag till skolan blev lite sen, men det gjorde nog inget....

Efter det så fixade jag datan som jag sa ;)

Och sen kom vi till det bästa av alla jag åkte till jobbet.. Tycker lite synd om min kusin som missade det goda tilltugget igen...
Det var galet nice... Jag måste nog ha ätit 100 points eller något, men vad ska man göra när man får något sådan gott serverades framför än?

Jajaj här kommer lite bilder som jag tog =)
image102image103image104
Slips Erik =)
image105
image106
image107
Och de sista killarna är tv "snubbar" som jag kallar folk :P
haha fick lite kommentarer utav Gurra och Chrille

Måste bara säga att det är jätte roligt att gå till jobbet varje dag då jag har så trvliga kollegor =)
Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0