21

Nu har jag sett filmen 21 den var verkligen jätte bra. Han i 21 är skit snygg, så det gjorde filmen bara bättre...
Jajja vad ska man säga om filmen?
Den handlar om en grupp studenter som börjar lira Black Jack... Jag märker att jag inte är så duktig på det här, så jag ska nog låta er se filmen.. Glöm ej den är skit bra =)
image118

Jaja det gick ju som sagt bra igår på jobbet och jag vann den där flaskan så det var nice =)
Skämta inte =)
Idag gick det inte så jätte bra, men imorgon kommer det bli bättre...
Nu eller snart ska jag lägga mig för jag måste verkligen till skolan imorgon...

Ciao så länge<3

Kommentarer
Postat av: Christin M

Oh, han ser grymt snygg ut! :D En film att rekommendera?

Kram Christin

2008-05-21 @ 00:14:56
URL: http://christinmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0