10 points

Nu har jag ätit 10 points 5 till frukost och 5 till lunch och jag är jätte hungrig, det var ju kötbullar med makaroner idag och i normala fall brukar jag äta mins 15 kötbullar och nu fick jag bara äta 5, fan va hemskt åt en massa sallad men det hjäpte inte så mycke =(

Så min mage kurrar :(
jag har 10 points kvar till kvällen så jag ska äta något riktigt gott hoppas jag...

Skriver mer sen när jag kommer hem eller sitter på jobbet.
Jag har hört att man ska äta 5 frukter om dagen hur det nu ska gå vet jag ej :S
men det kommer nog gå bra då jag inte äter så mycket mat...
Skriver när jag kommer till jobbet om jag överlever då jag är så hungrig...

Ciao så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0